Spicks And Specks - Bee Gees

Spicks And Specks

点点滴滴

BEE GEES

比吉斯

 

Where is the sun

太阳哪里去了

That shone on my head

阳光曾经闪耀

The sun in my life

我生命中的太阳

It is dead

现在黯然了

It is dead

黯然了

 

Where is the light

梦想哪里去了

That would play

在未来的生活中

In my streets

我会再次拥有

And where are the friends

朋友们在哪里呢

I could meet

我会遇见的

I could meet

我会遇见

 

Where are the girls

我曾经邂逅的女孩们

I left all behind

她们哪里去了

The spicks and the specks

女孩们的一颦一笑

Of the girls on my mind

我到现在还记得

 

Where is the sun

太阳哪里去了

That shone on my head

阳光曾经闪耀

The sun in my life

我生命中的太阳

It is dead

现在黯然了

It is dead

黯然了

 

Where are the girls

我曾经邂逅的女孩们

I left all behind

她们哪里去了

The spicks and the specks

女孩们的一颦一笑

Of the girls on my mind

我到现在还记得

 

Where are the girls

我曾经邂逅的女孩们

I left all behind

她们哪里去了

The spicks and the specks

女孩们的一颦一笑

Of the girls on my mind

我到现在还记得

 

Where is the girl i loved

我深爱的女孩哪里去了

All along

从始至终

The girl that i loved

我深爱的女孩

She\'s gone

她离我而去

She\'s gone

离我而去

 

All of my life

生命中的一切

I call yesterday

我知道不能把握

The spicks and the specks

生命中的点点滴滴

Of my life \'ve gone away

都已经离我而去了

All that of my life

生命中的一切

I call yesterday

我知道不能把握

The spicks and the specks

生命中的点点滴滴

Of my life \'ve gone away

都已经离我而去了

Everybody

我不能忘记的每个人

Spicks and specks!

不能忘记的点点滴滴

~~


评论

© Vincent | Powered by LOFTER